Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 13:15:48 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/31913 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1/1, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1, Harju maakond, Rae vald, Rae 
küla, Koplipere tee// 1// 5, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere 
tee 1, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1, Harju maakond, 
Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
Koplipere tee 1, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1, Harju 
maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 1// Koplipõllu (Büroo- ja 
laohoone (hoone 1), Büroo- ja laohoone, Gaasitrass, Päikeseelektrijaam 
(Hoone katus), Päikeseelektrijaam (Hoone 1 katus), Gaasitrass-Pos1/Hoone1, 
Tuletõrjeveemahuti, Elektriauto laadimistaristu , Truup) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26900559>  (menetlus nr: 
337717), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister